Gå til innhold

The new iPad - tråden

D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

1. 1. Skal du ha iPad 3?

• Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urovekkende at forhåndsbestillinger ikke har begynt ennå.

Egentlig ikke, butikker som eplehuset har nok lært fra i fjor, da de fikk inn et parti på kanskje 30, mens det var flere hundre på venteliste, som måtte vente i evigheter. For bare sure kunder av det.

Jeg tror heller ikke de vet hundre prosent sikker hvor mange iPad/når de får dem. Husker jeg snakket med eplehuset Trondheim i når iPad 2 kom. To dager før norsk release så visste de ikke om de fikk den i tide. Så ja.

Blir bare å følge oppdateringer på twitter og lignende, så får jeg stå i kø neste fredag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Huh? Prisen på iPad 2 på apple.no ble endret dagen/noen timer etter pressekonferansen i forrige uke :p

Da må det ha vært dagen etter. Jeg sjekket den samme dagen, og da var det full pris og alle modellene tilgjengelig. Nå er det kun 16 gb iPad 2 som er tilgjengelig.

My bad..

Lenke til kommentar

Men må sende i retur til Nederland? Eller hvordan funker det?

BTW: iOS 5.1 er allerede unthethered jailbreaket. Godt jobbet! Ikke at det er viktig for meg, men det er supert for ATV3'en jeg bestillte i dag.

det der med unthethered jailbreak, er det slik hvis jeg glemmer å lade den o g den slå seg av - jailbreak forsvinner? Hvis ja, hva er det som skjer med apps osv. forsvinner alle appene og?

Lenke til kommentar

det der med unthethered jailbreak, er det slik hvis jeg glemmer å lade den o g den slå seg av - jailbreak forsvinner? Hvis ja, hva er det som skjer med apps osv. forsvinner alle appene og?

Tethered betyr at du er nødt til å iPaen til PCen/Macen hver gang du starter iPaden. Hvis ikke så vil du ikke komme lengre enn til Apple logoen.

Untethered betyr at du IKKE trenger å gjøre dette så du kan restarte uten å være avhengi av PC/Mac :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ikke ut som mye vits å ha iPad'n lenka til PC/Mac'en for å kunne bruke den..da blir det jo bare en ekstra skjerm til maskinen på en måte. Som å ha en svindyr mobiltelefon som aldri kobles av USB-kabelen til PC'n.

Sant nok, men det er ikke verre enn å aldri reboote, skru den av eller la den gå tom for strøm. Kjører min iPhone 4 med tethered jailbreak av iOS 5.1 uten at det er noe problem. Restarter stort sett telefonen utelukkende når jeg gjør oppdateringer av iOS og det er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...