Gå til innhold

Noen som vil lage header på nettsida til venninna mi?

Anbefalte innlegg

Har ei venninne som skal lage seg nettside, og hu må ha seg header. Jeg er utrolig dårlig på å lage sånt noe, så tenkte jeg kunne spørre her om noen melder seg frivillig. Det blir nok ikke snakk om betaling, men designeren kan få en link i footer på siden, noe som vil hjelpe designerens nettside å ranke på google.

Noen frivillige? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ei venninne som skal lage seg nettside, og hu må ha seg header. Jeg er utrolig dårlig på å lage sånt noe, så tenkte jeg kunne spørre her om noen melder seg frivillig. Det blir nok ikke snakk om betaling, men designeren kan få en link i footer på siden, noe som vil hjelpe designerens nettside å ranke på google.

Noen frivillige? :D

Lurer bare litt, hvilken type header?

Altså tema på siden?

Bruk av private bilder eller noe annet?

• Liker 1
Lenke til kommentar

noe som vil hjelpe designerens nettside å ranke på google.

Du har et par krav der da...

- Begge nettsidene er registrert i samme region med målgruppen sin

- Begge nettsidene har samme språk

- Begge nettsidene blir kategorisert likt av google

Om alle de 3 er oppfylt, så vil linken telle.

Ellers vil den bli regnet som at designeren har drevet og spammet linken sin rundtom på urelevante sider og trekke ned.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer bare litt, hvilken type header?

Altså tema på siden?

Bruk av private bilder eller noe annet?

Skal være en blogg. Type bilde av personen til høyre, og noe skrift til venstre, a la dette: http://www.aworshippingheart.com/

Du har et par krav der da...

- Begge nettsidene er registrert i samme region med målgruppen sin

- Begge nettsidene har samme språk

- Begge nettsidene blir kategorisert likt av google

Om alle de 3 er oppfylt, så vil linken telle.

Ellers vil den bli regnet som at designeren har drevet og spammet linken sin rundtom på urelevante sider og trekke ned.

Strengt tatt ikke dette tråden handler om, men jeg kan jo informere om at jeg har jobbet med søkemotoroptimalisering i ca 3 år og det du skriver her er stort sett tøv. Lenken teller uansett, om enn med lav verdi (dog med selvvalgt ankertekst, og Yahoo har jo sagt at de legger liten vekt på slike lenker), men relevante lenker i en tekst på en side i samme nisje er som regel verdt mest.

Selv lenker på fremmedspråklige sider kan hjelpe en norsk side - du må bare spørre blackhattere om dette er tilfellet eller ei..

Men hey, for alt jeg bryr meg kan jo den som lager header få en lenke i sidebaren. Men da er imho like greit å heller betale noen hundre for headeren og heller la være å ha en lenke på sida i det heletatt.

Endret av appelsinbrus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner at dette tydeligvis er innmari vanskelig for enkelte her.

Jeg spør om noen er gira på å lage header.

En person svarer: "Ja, det er jeg noe så inni hampen sinnsykt gira på!!!11one"

Jeg svarer: "Så bra, da sender jeg deg mer info, bilder osv".

Var det noe mer?

Lenke til kommentar

Hvordan skal vi bli gira før vi aner hva det dreier seg om?

Jeg gidder ikke bruke en del av _min_ tid, på å kontakte deg for å gjøre deg en tjeneste.

Legg ut en lenke til siden, legg ut et bilde av den eller legg ut en skisse av den.

Gi oss mål på hvor stor headeren skal være, farger, tema, former, ønskede motiver og så videre.

Det er ikke så greit å vite hva som vil passe websiden når vi ikke aner hvordan den ser ut.

Ingen her inne er interessert i å kaste bort tid, og det å gjette på hvordan dette vil passe siden hennes er å kaste bort tid, for begge parter.

Du kommer her og ber om en tjeneste, da bør du stille deg noelunde tilbøyelig for å hjelpe de som skal utføre tjenesten.

Den neste posten din er nummer 1000, gratulerer.

Endret av Jofred
Lenke til kommentar

Skjønner at dette tydeligvis er innmari vanskelig for enkelte her.

Ikke noe som er vanskelig.... men du gjør det litt vanskelig.

Når man ber om en tjeneste, altså at andre skal bruke tid på så kanskje det er lurt å legge litt til rette slik at man slipper å bruke mer tid enn nødvendig.

Lenke til kommentar

Da har jeg tatt meg bryet med å lage en header til henne :)

header.png

Altså.. her mobber du my little pony, pokemon OG Brad Pitt? ...hehe.. nå hørte jeg veldig fjortiss ut, men my little pony mods til skyrim er fantastisk gøy, pokemonspillene er godt tidsfordriv, og Brad Pitt har sine øyeblikk som skuespiller ;) merker det er godt å småkverulere litt noen ganger :D ... hello kitty har jeg ikke mye å si om, men uansett.. hadde jeg vært en jente og 14, så hadde en rose hello kitty pc vært drømmen :w00t:

.. og Justin Bieber ble 18 år for et par dager siden... whodda guessed?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...