Ohord Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hei Maskin låste seg når jeg var borte, hang seg helt. Skrudde da av maskinen og på igjen, etter det var det bare svart skjerm, akkurat som om ikke skjermkortet funker. Noen som vet hva som er feil? Takk Lenke til kommentar
havarden Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Meget sannsynlig at skjermkortet er dødt. Prøv å bytte skjermkort og se om PCen virker da. Hvis ikke kan det være at kabelen er gåen eller at AGP-sloten eller -bussen er ødelagt, men det er lite sannsynlig. Jeg tipper du får skjermbilde om du bytter skjermkort, dessverre... Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Meget sannsynlig at skjermkortet er dødt. Prøv å bytte skjermkort og se om PCen virker da. Hvis ikke kan det være at kabelen er gåen eller at AGP-sloten eller -bussen er ødelagt, men det er lite sannsynlig. Jeg tipper du får skjermbilde om du bytter skjermkort, dessverre... Ok, skal teste det ut... det som er litt dumt er at jeg ikke har noe ekstra skjermkort, men jeg kan sikkert låne et hos en kompis. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Meget sannsynlig at skjermkortet er dødt. Prøv å bytte skjermkort og se om PCen virker da. Hvis ikke kan det være at kabelen er gåen eller at AGP-sloten eller -bussen er ødelagt, men det er lite sannsynlig. Jeg tipper du får skjermbilde om du bytter skjermkort, dessverre... Ok, skal teste det ut... det som er litt dumt er at jeg ikke har noe ekstra skjermkort, men jeg kan sikkert låne et hos en kompis. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå