Gå til innhold

Utorent/piratebay funker ikke

Anbefalte innlegg

Hallo , Jeg er litt usikker på hvor jeg skal sette dette. Men uansett her er problemet

Jeg skal laste ned noe fra Piratebay men når jeg trykker Get this torrent

Åpner utorent seg men fila jeg prøver og laste ned er ikke der , den boksen som kommer opp innholder ingen filer

Jeg pleide og trykke på (get torrent file) men nå er ikke den lenger bak Get this torrent så jeg vet ikke hva som har skjedd , lasta ned noe med (get torrent file) seinest i går kveld . . .

Eventuelt åssen kan jeg få Get this torrent til og fungere ? (få fila til og følge med noe den ikke gjør)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes mye lovlig på TPB også. Siden TS ikke skriver at det han skal laste ned er ulovlig så er det ikke noe i veien for å hjelpe han.

TS: "Get this torrent" er rett og slett magnet-linker. Ny måte å laste ned torrents på. Selv om den ikke ser ut til å inneholde noen filer så blir alle lastet ned. Vet ikke om noen måte å velge bort filene man ikke vil ha, dessverre. :/

Lenke til kommentar

funker ikke her heller

Trur jeg fant det ut , selvom den boksen som kommer opp ser tom ut så kan du fortsatt trykke ok og laste ned , tinga dukker opp i mappa merklig nok .

og btw , Piratkopiering , Gå inn på google søk på bil , lagre det første bilde du finner og Voila ! Du har nettop piratkopiert et bilde :) Det er fordbudt og høyere klikke og trykke Lagre bilde uansett hvor du er på nette med mindre eier av siden sier noe annet ;) og oppå der igjen må du ha bevis for at det faktisk er han som har "copyright" på bildene etc. Piratkopiering er like mye stjeling som og si at folk ikke kan plukke blomster ute.

Lenke til kommentar

Det finnes mye lovlig på TPB også. Siden TS ikke skriver at det han skal laste ned er ulovlig så er det ikke noe i veien for å hjelpe han.

TS: "Get this torrent" er rett og slett magnet-linker. Ny måte å laste ned torrents på. Selv om den ikke ser ut til å inneholde noen filer så blir alle lastet ned. Vet ikke om noen måte å velge bort filene man ikke vil ha, dessverre. :/

takk for godt svar :) men fant det ut akkurat før du sa det :p

Uansett så lurer jeg litt på en ting , Hvis jeg har kjøpt et spill , men har mista cd`en men fortsatt har cd key , om jeg laster ned et spill bruker en legal cd key og cracker det , er det lovelig ? ikke at jeg bryr meg sånn kjempe masse men har alltid liggi i bakhuet :p

Lenke til kommentar

Om man har problemer med DRM til et spill så ser jeg ingenting som er i veien for å fjerne DRM'en så lenge man faktisk eier en original kopi av spillet.

Man bør også huske på at det går ofte an å laste ned kun "cracken" til programmet / spillet som man eier og vil da egentlig ikke dele original spillet med noen andre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har også problem med disse magnet-linkene. Når jeg trykker på de skjer det absolutt ingenting. Vanligvis kommer den opp i nedlastninger i Chrome, jeg trykker på torrentfila så starter den automatisk i uTorrent. Men nå skjer det altså ingenting. Har prøvd å vente lenge etter at jeg har trykka også. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Har også problem med disse magnet-linkene. Når jeg trykker på de skjer det absolutt ingenting. Vanligvis kommer den opp i nedlastninger i Chrome, jeg trykker på torrentfila så starter den automatisk i uTorrent. Men nå skjer det altså ingenting. Har prøvd å vente lenge etter at jeg har trykka også. Noen som kan hjelpe meg?

bump

Lenke til kommentar

Funker fortsatt ikke... :S

Anbefaler deg å avinstallere programmet for å så legge det inn på nytt igjen, pass på at det er siste versjon.

En liten veiledernotis :

*Vi dømmer ingen her på forumet og å ta konklusjoner basert på hvilke programmer andre personer bruker blir helt feil, off topic og bryter faktisk med rettningslinjene og nettikette! Så hold dere til topic eller la være å poste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...