dkvam Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har i det siste fått problemer med at lyden av og til begynner å "flapre" når jeg bruker det interne lydkortet på HK. Som oftest er løsningen å starte PC på nytt igjen så forsvinnert det. Begynner å bli lei , noen som har vært borti det samme? Mvh D.Kvam Lenke til kommentar
f_Cannon Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har ikke noe svar nei, men venter på hovedkortet selv. Håper det ikke blir slik hos meg da. Og en ting "...bruke det INNEBYGDE HOVEDKORTET" Håper det ordner seg Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har også noe lyd problemer med dette hovedkortet. Det begynner å skure noe jævlig i noen spill. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Har ikke noe svar nei, men venter på hovedkortet selv.Håper det ikke blir slik hos meg da. Og en ting "...bruke det INNEBYGDE HOVEDKORTET" Håper det ordner seg Heh , Hva er det du morer deg sånn over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå