fjarle Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 LGs nye flaggskip gjør et kjempeinntrykk ? men er den litt dyr? Sniktitt: Optimus 4X HD Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 "Dette er en stor sort firkant." Pent. Jeg likte det. Jeg likte også kanten rundt telefonen. Det jeg derimot ikke likte (av designet) var baksiden. Når jeg ser på bildene tenker jeg at det lager en billig "klakk klakk lyd" av dekselet når man tapper på det med neglene. Håper det ikke stemmer. 1 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 "Dette er en stor sort firkant."Pent. Jeg likte det. Jeg likte også kanten rundt telefonen. Det jeg derimot ikke likte (av designet) var baksiden. Når jeg ser på bildene tenker jeg at det lager en billig "klakk klakk lyd" av dekselet når man tapper på det med neglene. Håper det ikke stemmer. Kan du ikke bare bruke mobilen til annet enn å "tappe" på den med neglene da? Så slipper du billig "klakk-klakk"-lyd. 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nei, man får nok ha is i magen til Samsung Galaxy S3 er lansert og testet... Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Designet på telefonen er jo helt i tråd med LGs nye designretning, L-style design. Altså som å sette sammen to store L'er, dvs. firkantet og minimalistisk. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nei, man får nok ha is i magen til Samsung Galaxy S3 er lansert og testet... Har selv S2 og venter på S3. Det blir spennende å se testene av alle de nye firekjernemobilene. Det fine med Android er jo at man får så mye å velge i :-) Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hmm lurer på hva jeg skal satse på??denne eller htc x one,huawei D ascend eller padfon???ellers vil jeg ikke ha iphone,nokia eller samsung!!(alle på jobben liker iphone,nokia og samsung) Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Lurer på når spillene begynner å bli i full HD... Lenke til kommentar
Mongofisk Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Så flott at denne telefonen har fått 4.0 da, siden vi som var dum nok til å kjøpe forrige flaggskip telefon (Optimus 2x) må vente til 3 kvartal! Blir nok ikke ny LG denne gangen gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg