smort1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ettermiddag ved Fjordstuene! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nydelig bygg med artig takkonstruksjon og fint bilde, likte lykta!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Nydelig bygg med artig takkonstruksjon og fint bilde, likte lykta!! Takker Karl-Ivar! Utestedet i underetasjen (mot havna) heter faktisk "Løkta"! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Flott bilde fra med en vakker arkitektur. Men lyset er ganske hardt, noe som lager noen lite flatterende slagskygger.... Også savner jeg noen skyer på himmelen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Flott bilde fra med en vakker arkitektur. Men lyset er ganske hardt, noe som lager noen lite flatterende slagskygger.... Også savner jeg noen skyer på himmelen Takker wasco! Sliter med hardt lys når vi har "sydenvær" ja! Måtte se langt etter skyer akkurat denne dagen, men jevnt over liker jeg også at det er skyer som pynter opp i det blå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg