Sigmund60 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hei, vi skal på hytten i morgen, og da lurte jeg bare på om det går an å ta med katten. Det blir da dens første gang på hytten, så jeg lurte bare på om den går seg vill hvis vi slipper den ut eller om den holder seg i nærheten På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det kommer nok mer an på katten enn hytten. Er nok ingen fasit på denne. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Den kan stikke av og prøve å finne veien hjem. Om den gjør det eller ikke er det desverre bare en måte å finne ut av på. Hadde det vært min katt hadde jeg enten bare latt den være inne eller latt den være igjen hjemme om det ikke er så lang tid du skal være borte. Lenke til kommentar
Sigmund60 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Tok den med på hytten, gikk veldig bra! Den så ut til å kose seg og holdt seg veldig nært hytten når den var ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå