potetskrell Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 hvor mye volt og hvor mye fbs? :-? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hva er det egentlig du spør om nå? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Ja, spørsmålet var kanskje litt dårlig formulert Jeg har et kt7turbo2 hk og skal overklokke min xp 2400+ Og her er spørsmålet.. Hvor mye kan jeg klokke den før den streiker med og så var det volten også da, veldig usikker her.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 tja du burde vel kanskje kune klare klokke den opp under 300 mhz, hadde min på fsb på 150(tror eg) med en volt på 1,67. streiket alldri under intens spilling. har en xp 2600 kjøler. men har satt cpu ned på orginal instilling siden eg ikkje trnger mer i dagens spill Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Du har ikke AGP/PCI lock så FSB OC over 137 MHz vil jeg ikke anbefalle. MP`en kan fixe med wiretrikset. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 sjekk her... dette er en 2400+ Lenke til kommentar
Bach Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 http://www.ocinside.de/go_e.html?/html/wor...amd_pinmod.html Pinmod for "tvangskjøring" av høyere multiplier fungerer. Jeg valgte "krampe-ned-i-sokkelhull"-metoden og det gikk greit. Da slipper du å leke kirurg på prosessoren. De aller fleste kort/komponenter jeg har testa har ikke begynt å protestere før fsb har nærmet seg 150 (PCI 37,5). Men 145 (36,25) er en "sunn" hastighet å stoppe på. Med mindre du har monsterkjøling som traskas her (pene tall forresten ) bør du nok stoppe på 1,7V-1,8V. Men ikke start overklokkinga med å skru opp spenninga. Det blir bare varmt (og muligens ustabilt). Du kan komme veldig langt før justering er nødvendig. Du må nesten bare prøve deg fram når det gjelder hvor langt du kan klokke. Er ikke noe fasitsvar der dessverre. Mala: INFIDEL! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 sjekk her... dette er en 2400+ Nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå