David Brown Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Bruker du en OS som har skikkelig kontroll på forskjellige brukere (som f.eks. Linux, men også BSD'er eller t.o.m. MacOS), kan man lage en annen bruker og surfer fra den. Da er din vanlig bruker historikk, cookies, osv., ikke påvirket, fordi det er ikke "du" som kjører browseren. Er man litt paranoid, er det bare å boote fra en Linux live CD, surfer så mye man vil, og skru av PC'en etterpå. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Må da være mye mer praktisk å bruke Virtualbox eller VMware i så tilfelle? Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Bare jeg som syntes det var litt rart å bruke et bilde av ei lita jente bak pcen i denne saken? ja, sier litt om tankegangen din. det er blikket hun gir pappan når hun låner pcen for å spille monster milktruck, og får opp interessante forslag underveis 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Bare jeg som syntes det var litt rart å bruke et bilde av ei lita jente bak pcen i denne saken? ja, sier litt om tankegangen din. det er blikket hun gir pappan når hun låner pcen for å spille monster milktruck, og får opp interessante forslag underveis Det var sånn jeg tolket det også. Hvis poden skal låne PC'n min, vil jeg ikke at han skal se eller stikke inn der jeg har vært. Lenke til kommentar
jakols Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Istede for å bruke en uskyldig liten pike, ville sagt at an 15 år gammel gutt hadde vært et mer passende bilde til historien. vi har alle vært der, vi vet alle hva jeg snakker om Lenke til kommentar
Karamell2 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Huff, trodde ingen visste det : http://www.alexanderrybak.com/ Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Bare jeg som syntes det var litt rart å bruke et bilde av ei lita jente bak pcen i denne saken? Somregel de som bryr seg. Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Fin det er mulig å slette innlegg da, når man kommenterer i feil tråd... Endret 4. mars 2013 av Liquicity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå