Mechanix Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hei! Som tittel sier så sliter jeg med en pc som jeg ikke får logget inn på. Dette er en stasjonær pc som ble kjøpt fra Komplett for litt over 1 år siden. Problemet kom etter at jeg kjørte CCleaner for å slette mye unødvendig som lå på maskinen. Den slettet da oppimot 500 gb uten at dette egentlig var meningen, hvor det meste av filmer og bilder forsvant. Maskinen ble rebootet og når jeg da skulle logge inn igjen fikk jeg denne feilmeldingen. Jeg rebootet den igjen hvor jeg da fikk en annen feilmelding 0xc000000f. Denne erroren har jeg tidligere hatt på skolepcen hvor harddisken måtte byttes ut. Rebootet enda en gang og da gikk den i ca 10 sekunder før den skrudde seg av og deretter på om og om igjen, uten at det kom noe på skjermen. Har kontaktet Komplett og planen var egentlig å sende den inn. Dette skjedde altså i går og når jeg idag skrudde på pcen kom den til den opprinnelige feilmeldingen. Har søkt på nettet og prøvd metoden her uten hell. Verdidataen går tilbake til 8000 på "State" etter å ha endret den til 0. Jeg har ikke ingen form gjenopprettingsmuligheter da jeg har vært så dum å ikke ta sikkerhetskopi. Takker på forhånd for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå