protoneedhelp Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Heisann! Jeg vurderer en klokke i skinn (spiller ingen rolle om det er ekte eller falsk). JEg har hørt at skinnet kommer til å lukte etter noen år. Er det sant? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Hvis du tenker på remmen er det uansett noe man skifter ut av og til. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Hvis du tenker på remmen er det uansett noe man skifter ut av og til. åja... men hva koster det da? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Hvis du tenker på remmen er det uansett noe man skifter ut av og til. åja... men hva koster det da? Det koster en ny reim... Skiftinga gjør du selv med det riktige verktøyet, som en Bergeon 6111, eller så kan sikkert en urmaker gjøre det for en femtilapp. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Hva koster en bil? Det varierer enormt hva en skinnrem koster -- de billigste får du for ikke mange kronene fra eBay, men du trenger heller ikke å lete lenge for å finne en skinnrem i tusenkronersklassen. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 5. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2012 Hvis du har virkelig lyst på skinn, kjøp det. Jeg foretrekker metall for dagligbruk, skinn blir illeluktende og slitt. For selskapsklokke er skinn helmaks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå