Deem Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg har to eksterne WD Elements 3TB disker. Problemet jeg har med de er at maskinen kun vil gi meg tilgang til en disk om gangen, så jeg må veksle mellom de to diskene ved å plugge inn og ut USB kabel. Jeg bruker Windows 7, å gå inn i disk managment løser ingenting. Å tildele forskjellige bokstaver og navn eller formatere hjelper heller ikke, så nå har jeg en 3tb disk som står og støver ned siden jeg ikke gidder å plugge inn og ut hele tiden. Noen som har forslag til løsning? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Vises ikke begge i Disk Management? Kun den du plugger inn først? Hva vises i Device Manager? Eventuelt, hvis du føler deg litt teknisk anlagt, kan du prøve dette: http://community.wdc.com/t5/Other-Externals/Problems-with-having-more-than-one-USB-2-0-WD-2-TB-Elements/td-p/285724 Endret 28. februar 2012 av klilleng Lenke til kommentar
Deem Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Begge diskene vises i disk managment, men datamaskinen tror diskene er like. Jeg fulgte instruksjonene på linken, endelig fungerer alt som det skal! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå