Emancipate Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Bra opplegg. Det hadde vært kjekt med en form for innlogging så hvilke videoer man har sett blir registrert og vist med et symbol, så man slipper å lure på hva man har sett. Parenteser skrives forresten "parenteser" (ikke "paranteser"). Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Whoops! Bra jeg ikke underviser norsk Skal få retta på det. Ellers, takk for tilbakemeldinga! Det er planer om å ha et mer åpen innloggingssystem. Det finnes, men er litt bortgjemt mens vi jobber med hvilke fordeler det skal innebære. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Genialt tiltak, må jeg få lov til å gratulere! Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Takk for det! Har nå endra alle "paranteser" til "parenteser" i videotitler, hehe... Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Svært bra og ikke minst inspirerende tiltak! Dette vil utvilsomt være til god hjelp for mange. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Fabelaktig bra tiltak! Jeg kommer nok til å få god bruk for disse, si ifra om du trenger donasjoner for å holde nettsiden oppe Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Fabelaktig bra tiltak! Jeg kommer nok til å få god bruk for disse, si ifra om du trenger donasjoner for å holde nettsiden oppe Takk for tilbakemeldingen! Eventuelle donasjoner vil gå 100% til drift av websiden, samt å øke tempoet på videoproduksjonen. Foreløpig kommer alle pengene ut av min egen lommebok, og alt jeg gjør foregår på fritid. Lenke til kommentar
Daddlemannen Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Dette er veldig bra, og jeg har selv stor nytte av en god andel videoer på siden. For å hjelpe ham å spre dette flotte tiltaket, gi ham mer motivasjon til å fortsette og samtidig hjelpe flere å finne mattevideoer.net, anbefaler jeg alle som liker nettstedet å: Kontakte skolen på epost og spørre om de kan linke til websiden Fortelle læreren deres i matematikk om siden, sånn at han kan informere klassen Post link til prosjektet på facebook og klassesider på facebook Informer klassekamerater på it's learning og ellers informere om dette på alle relevante steder. Har du en godt besøkt blogg, så fortell leserne dine om prosjektet. Jeg skal i alle fall gjøre det jeg kan for å spre informasjon om prosjektet. Norge er dessverre ikke noe elite i realfag, og et prosjekt som dette kan bidra til å øke interessen for matematikk og dermed også andre realfag. Mestring av matte er jo gjerne en forutsetning for å meste andre realfag bedre. Et gateway fag, hehe. Takk for flott innsats! Edit: skriveleif presented himself. Endret 13. mars 2012 av Daddlemannen 3 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Må ha denne tråden i mine innlegg Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Takker så meget for oppmerksomheten. Og en ekstra stor takk til de som sprer budskapet videre. Det hjelper mer enn dere aner Liker avataren din, Ownbeef. Jeg er også DT-fan 1 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 For de som er interessert, så har jeg tenkt å vektlegge pensumvideoer mer fremover, slik at de som går på VGS kan finne det de er ute etter. Det virker som VGS-studenter er mest representert av seerne, så det faller jo på sin egen rimelighet Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Er det noen som vet hvilke VGS-kurs som er mest populære idag? Tenker da på ting som R1, R2, 1T, 2T, 1P, 2P, S1, S2 osv. Det kunne vært kjekt å vite for å tenke på hvilke kurs jeg skal dekke først. Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 De fleste tar vel enten kombinasjonen T1, R1 og R2, eller 1P og 2P (uten at jeg har statistikk som underbygger dette). Vil tippe at personer i førstenevnte gruppe - på grunn av vanskelighetsgraden og muligens også ambisjonsnivå - vil har størst interesse av videoene dine. Lenke til kommentar
R2B2 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Utrolig godt jobba. Easy bookmark. Tar selv R1 forkurs til høsten og dette skal jeg sørge for blir delt til alle i klassen. Endret 4. april 2012 av R2B2 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 De fleste tar vel enten kombinasjonen T1, R1 og R2, eller 1P og 2P (uten at jeg har statistikk som underbygger dette). Vil tippe at personer i førstenevnte gruppe - på grunn av vanskelighetsgraden og muligens også ambisjonsnivå - vil har størst interesse av videoene dine. Virker som det er en almenn enighet om at R-fagene er mer omdiskutert online. Spesielt når folk trenger hjelp til å løse oppgaver eller å forstå emner. Så vi er nok enige der Utrolig godt jobba. Easy bookmark. Tar selv R1 forkurs til høsten og dette skal jeg sørge for blir delt til alle i klassen. Flott å høre! Takk for støtten Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Kan noen forklare meg hva UDL står for? Det gamle domenet var egentlig enklere. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Kan noen forklare meg hva UDL står for? Det gamle domenet var egentlig enklere. Jepp, det står på http://udl.no/om.html Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Flott initiativ, Aleks855. Litt som en norsk khan academy Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Flott initiativ, Aleks855. Litt som en norsk khan academy Det er der inspirasjonen kommer fra, så jeg setter pris på sammenlikningen Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Flott initiativ, Aleks855. Litt som en norsk khan academy Det er der inspirasjonen kommer fra, så jeg setter pris på sammenlikningen Nå ser jeg at du også går på HiST. Jeg går førsteåret elektroingeniør der selv. edit: Bruker du tegnebrett eller liknende når du lager videoene? Jeg klarer ikke å se for meg at du bruker mus når du får så fine symboler etc. Og hvilket program bruker du? Endret 12. mai 2012 av Twinflower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå