slavinat0r Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hei vurderer å selge min samling med xbox360 spill på Finn, men usikker på prisnivået jeg skal legge meg på. Er ca 25 spill, med alt fra Dead space 2 og Dark souls til FIFA 09. Så spennet og alder på spillene er ganske stort. Hadde tenkt å forsøke å legge det ut på 2000, kan jeg forvente å få den summen? Og er det i det hele tatt noens om kjøper sånne bundles lenger? Ser det er masse forskjellige annonser og virker ikke som så mange får solgt. Hadde vært fint om noen hadde noen innspill rundt prisnivå og markedet for dette! Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Spill er ferskvare og det meste settes ned til 2-300 etter 6 mnd. Når jeg har solgt ting har jeg sjekket priser både nye i butikk og hva det går på hos finn. Mye har gått for ca. 60% av butikkpris, og spill har gått for en hundrelapp pr. stk. 25 spill til en hundrelapp pr stk om de er pent behandlet skule da fint gi 2000,- og gi gjerne pakkepris som 5 for 400,- f.eks det gir samme verdi men lettere å selge en alt på en gang. Når jeg har solgt spill har jeg slitt litt med at enten kjøper folk det mest intr. så man sitter igjen med en stabel ingen vil ha, og at folk kun vil ha enkle spill så man bruker mye tid på å kvitte seg med alt. Gamestop betaler litt, men langt unna hva du får på f.eks finn om du orker å selge dem der! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå