Kravik Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Var de 2 oracle spillene så upopulære at det er grunnen? Jeg hadde ikke penger til de, og anger som en hund på at jeg ikke "tok meg råd" .. Synes selv disse spillene er på høyde med Links Awakening. Skjønner ikke helt hvorfor disse 2 spillene ikke er mere kjent/tilgjengelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Saken er vel at det ble importert X antall spill som ble fordelt til de ulike butikkene, og når det er tomt så er det tomt. Er det samme med filmer, spill, cd-plater, bøker osv som vi som fortsatt kjøper sånt fysisk opplever hele tiden. Mulig bruktmarkedet er en løsning... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Link's Awakeing DX er tilgjengelig via eShopen til Nintendo 3DS, så jeg tør vedde en femmer på at OoA og OoS også vil bli lagt ut for salg i den samme butikken. ...men med tempoet de gir ut virtual console spill i vil det sikkert ta et år eller to før de dukker opp. Så langt har det bare kommet usle 2 eller 3 GBC-spill. For øvrig er jeg enig i at begge spillene er fantastiske. Jeg har de liggende i "spillskuffen" min et sted. Når det gjelder 2D-spillene i serien er jeg faktisk fristet til å rangere de høyere enn A Link to the Past, men det har kanskje noe å gjøre med at jeg spilte de før jeg spilte Alttp. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg liker også disse spillene. Men de kom ut etter at gameboy advance kom, derfor druknet de litt i det, tror jeg. Men jeg vet ikke hvorfor de skal være så vanskelige å få tak i. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Etter min mening er dette de to svakeste av spillene i Zelda-serien, men det er likevel gode spill, og de er vel ikke så vanskelige å få tak i? Tipper det ligger ganske mange eksemplarer av dem ute på ebay feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå