Joachim_F Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Automation er et bilspill utenom det vanlige. Les hele saken Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Kult å se at ett spill jeg tipset om fikk en artikkel:D Liker! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nice, dette er noe jeg fort kan kjøpe, for så å bli superhektet på Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hva gjøres etter man har desginet bilen? :S Hvordan kommer man fram i spillet? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hva gjøres etter man har desginet bilen? :S Hvordan kommer man fram i spillet? Man skal drive ett bilfirma, det vil si alt som har med markedsføring, bygging, produksjon og sikkert mer å gjøre. Man kan sikte seg inn på geografiske området å satse på å selge bilene sine der. Man designer alt selv, alt fra motor, chassis og interiør. Tror dette blir fantastisk bra. Særlig for oss som likte gearhead garage en gang i tiden. 3 Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Tøft! Kan forøvrig anbefale CarBiz http://www.veloci.dk/gamebiz/cb/ Ca helt samme konsept, bare 2D, og ikke fullt så detaljert som dette spillet. Men meget morsomt. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Stilig, mistenkte egentlig dette for å være vaporware. Lenke til kommentar
keitran Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 "Man designer alt selv, alt fra motor, chassis og interiør" En designer ikke intreiøret, en velger noen ekle parametre på det, og det er ingen grafisk fremstilling av det Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hmm, jeg er ikke spesielt interessert i biler på generelt basis, men det her så spennende ut! -Deluze Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 "Man designer alt selv, alt fra motor, chassis og interiør"En designer ikke intreiøret, en velger noen ekle parametre på det, og det er ingen grafisk fremstilling av det Nei, det har du helt rett i. Men mener det stod på forumet at det vil påvirke både pris og påvirke det markedet du skal selge bilen i. Lenke til kommentar
keitran Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det vil det. Pr dags dato kan du velge mellom 5 interiørtyper fra CRAP til SUPER (Mine ord) Du kan også velge en del utstyr, som påvirker bilens "stats" og pris Lenke til kommentar
Persn Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Tør jeg gjette at dette spillet er storinspirert av Detroit? Isåfall kommer jeg ganske sikkert til å ta en titt Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 forhåndsbestilt for LENGE siden Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Minner meg noe om spillet "Street Legal", som var utrolig buggete, men hadde en intressang konsept med å bygge bilene fra vrak du kjøper fra høggeri og deler brukt eller nytt fra forhandlere. Dette blir vel mere business og mindre kjøring, men høres veldig spennende ut. Gleder meg til å lage en Volvo Panzerkampfwagen 240 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Den dagen når noe slikt blir implementert i Gran Turismo ser jeg for meg at det kan bli bra Lenke til kommentar
keitran Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Utvilkerne ser på Detroit og Motor City som sine inspirasjonskilder. Jeg har fulgt spillet i over et år nå, og det ser spennede ut! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det som blir spennende er jo at det skal vaere svaert mod-friendly. Saa jeg gleder meg til jeg kan bygge biler selv i f.eks 3ds max og bruke det i spillet. Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Dette minner meg om et gammelt Red Line gratisspill jeg hadde for lenge siden, det var dritkult og det er sikkert dette også. Gleder meg til å få testet det ut =) Bra at dere slipper lyse på slike ting som dette ^^ Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Tøft, men når nok ikke opp til "Bygg biler med Mulle Mekk" dessverre! 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Shut up and take my money! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå