stiaas Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Lanserte nye mobilnettlesere på Mobile World Congress. Opera med 3D-støtte i mobilnettleseren Lenke til kommentar
ThinkerBell Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg skjønner bare ikke hva en skal med 3D støtte? Er ikke dette totalt ubrukbar funksjon? (på samme måte som TV med 3D)? Lenke til kommentar
norgi Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 ut av det jeg lese i artikkelen tror jeg han mente 3D grafikk (altså med polygoner og slikt) Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg skjønner bare ikke hva en skal med 3D støtte? Er ikke dette totalt ubrukbar funksjon? (på samme måte som TV med 3D)? Det er snakk om 3D-grafikk i to dimensjoner på skjermen, som i vanlige skytespill og den slags, ikke 3D som på 3D-TV-er hvor du har en illusjon av at ting "kommer ut av skjermen" (med 3D-briller f.eks.). Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ja, annen type 3D. 3D som i vektorgrafikk, ikke 3D som i forskjellig bilde til forskjellige augne. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 ja jeg tror han skjønte det nå ^^ Synes det bra at en kan gjøre mer i nettleser. er lei at alle lage en dårlig liten app istedet for å lage en fornuftig mobil versjon av nettsiden. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 I prinsippet enig. Imidlertid er jeg gammel nok til å huske masse plugins som ga Netscape 4 denne type funksjonalitet... Også integrert funksjonalitet som aldri nådde forbi versjonsnummeret... Det er bare verd noe dersom noen faktisk lager innhold. Og da er det en fordel om det er kryssplatformkompatibelt. Foreløpig tror jeg at jeg ville satt femtiøringen min på at det folk vil benytte er HTML5. Lenke til kommentar
cake Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 En essensiell feil i Opera mobile for Symbian: Når man skal logge inn på sider, oppgir man brukernavn og passord. I denne versjonen vil Opera Mobile sende informasjonen fra feltet med en gang man går ut av det. På den måten får man ikke lagt inn passordet før info har blitt sendt, og får opp at det mangler passord. Utrolig irriterende på sider som Facebook, hvor Opera Mobile heller ikke vil lagre passordet om en "skriver feil passord", og blir henvist til en ny innloggingsside. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det jeg foreløpig liker best med Opera Mobile 12 er at startsiden nå kan ha mer enn 9 snarveier på startsida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg