HelloKjersti Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Færre spiller og det koster mer penger å utvikle spillene. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Facebook/Casual spill vil bli dyrere å utvikle, mens AAA-titler vil ligge på det de gjør idag, kanskje + - litt avhenging sjanger. "Problemet" jeg ser og jeg håper begynner snart å forsvinne er hvordan "hardcore" spill, blir mer og mer casual / appelere til flere brukere, (mer penger såklart er poenget). Leste nylig om Etrian Odyssey IV (3DS) som får casual mode. Dog har de også øket den normale vanskelighetsgraden, så de tilgitt. Men ikke alle utviklere gjør dette og man ser hvor dette peker. :/ (Skal nevnes at jeg aldri har spill EO, men husket artikkelen og den passet som eksempel.) ~ Kilde: Siliconera Endret 28. februar 2012 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) "Facebook-spill er på vei nedover" BRA!!! Liker det clean, spillene på facebook skaper bare kaos og mas. Vekk med de! Endret 28. februar 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg kjenner ingen som har brukt penger på facebookspill Personlig så har jeg spilt 3 spill selv, Farmville ( noen år siden ) Cartown ( 1 år siden) også spiller jeg tetris nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå