Gå til innhold

Creative GForce3 TI200 Vs GForce4 MX


MKHster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kommer vel litt an på hvilket mx kort det er, har selv mx 420 (dårligste kortet i serien) i serveren min. prøvde det i hovedriggen min og fikk 5400 poeng i 3dmark.. ganske dårlig med andre ord. hvis jeg ikke husker feil så kan faktisk mx 460 (toppmodellen i serien) hamle opp med gf 3 ti200. (kan være jeg tar feil).

 

skal se om jeg finner en test..

Lenke til kommentar

Det enkleste er å legge inn coolbits i registereret, da kan du overklokke direkte fra driveren. Søk på nettet så finner du det sikkert.

 

Det beste er selvsagt å overklokke både minne og gpu. Hvor mye avhenger av kvaliteten på kortet ditt. Jeg kjører mitt GF3Ti200 stabilt på 240/470. Dårlig minne :(

 

Start forsiktig, test med 3DMark2001 og øk til GPU til kortet fryser og minne til du får artifakter. Og, ja du kan justere GPU og minne helt uavhengig av hverandre.

Lenke til kommentar

Last ned Rivatuner og begyn og test instillinger. Du kan også tjene litt på go laste ned tweak programmer for windows. SOm feks Cacheman og tweakXP. Customizer XP også. Er masse bra og finne.

 

Og et Ti200 er bedre en GF4 mx korta. Man kan få meget gode framerates og gode 3dmarksscores med GF3 ti200

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...