starfox Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 hei jeg har gått fra desire til galaxy s2 for å prøve noe nytt.det jeg savner på galaxyen er at når jeg bruker nettleseren å zoomer inn så blir siden komprimert slik at jeg slipper å dra frem å tilbake på skjermen,for å lese vg fek.det var konge på desiren.er det noen innstillinger på galaxyen som kan fikse dette? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Tror dette er en Sense-funksjon fra HTC, og derfor noe som ikke finnes på Samsung. Det som fungerer er å zoome ved å dobbeltklikke (tappe). Da skal teksten tilpasse seg skjermen. Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hvis du bruker opera mobile kan du få teksten til å tilpasse seg. Det er ikke bare en sense funksjon, funker på stock android og. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 På min Galaxy S så har jeg en mulighet for å skru på "Auto-fit pages" under "Settings - Advanced" Nå har jeg riktignok custom firmware, men mener jeg hadde noe slikt på stock-firmware også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå