njubi Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hei. Bilen min (gammal Toyota Corolla) har begynt å vagge. Kjører jeg sakte så merker jeg at det er 1 gang pr. omdreining at den trekker til venstre. Kan se rattet trekke til venstre og så slippe tilbake. Når jeg svinger til høyre i lav fart så kan jeg høre dunkelyder foran på venstre side (høres det ut som). Det er ikke no uling eller no i fart som jeg har lest om er et symptom på gåent hjullager. Noen som drar kjensel på disse symptomene? Hjullager, forstilling, stein i skoen... Takk på forhånd Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det samme skjedde med meg en gang, da var det noe inni dekket som hadde løstnet så det var en stor klump på dekket. Var denne som lagde både vaggingen og bevegelser i rattet. Raskt og enkelt og sjekke ihvertfall, selv om det antagelig ikke er det. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Høres ut som hjullager ja, bør få sjekket hele forstillinga di Lenke til kommentar
njubi Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Takk for svar begge 2. Det var faktisk dekkene som var blitt f***ed up. Var innstilt på en kostnad på en del tusen, men endte opp med 2 brukte dekk og litt jobb til 1100. Enhver annen hadde sikkert skjønt det, men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå