noXelon Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nå orker jeg ikke bølle mer med hovedkortet, det nekter fullstendig å funke etter oppdatert bios, så nå selger jeg delene billig. Hovedkortet: MSI P55-GD65 Her er det ikke mange kronene jeg forventer siden det ikke funker som det skal. CPU: Intel Core I5 750 RAM: Mushkin 4gb (2x2gb, 1600mhz) Kabinett: Coolmaster mystic PSU: Corsair VX 550W Mulig skjermkortet: Nvidia GTX260 SSD: OCZ Revodrive 120gb Hadde vært fint med pris per del siden jeg er usikker på de 2 siste der Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Gi det bort så slipper du problemer + at du får god samvittighet. MSI kortet er verdt 0,- eller minus siden det kan ødelegge andre komponenter. CPU 200,- RAM 200,- Kabinett 500,- PSU 200,- GPU 100,- SSD 300,- (går ut i fra at det er SATA 3) Til sammen så er det 1500,- Men den som kjøper det bør jo ikke ha de store forventningene med GPUen og CPUen. Det er bare synsing i fra meg , men vet hvor flinke folk er til å klage lenge etterpå (spesielt kjente + familie) på ting som går i stykker. Jeg gir bort utrangerte PCdeler. Kabinett , PSU , SSD , er gangbare ting så lenge de ser fine ut og ikke har vært overopphetet. Hvis du har kjørt med overclocket CPU så gi den bort som bonus for å få solgt noe annet lettere. RAMen din er grei , men ikke topp. Skjermkortet er ok for morrra di og samme med CPUen. Ellers så kan du jo prøve å forestille deg selv hva du ville gitt for disse delene hvis noen andre skulle selge :-) Lenke til kommentar
SLi Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Er det Cooler Master mystique du har? Det er det sikkert noen som vil ha. Min bror har det og det er et veldig pent kabinett.. Endret 28. februar 2012 av SLi Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Er det Cooler Master mystique du har? Det er det sikkert noen som vil ha. Min bror har det og det er et veldig pent kabinett.. Stemmer det Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Gi det bort så slipper du problemer + at du får god samvittighet. MSI kortet er verdt 0,- eller minus siden det kan ødelegge andre komponenter. CPU 200,- RAM 200,- Kabinett 500,- PSU 200,- GPU 100,- SSD 300,- (går ut i fra at det er SATA 3) Til sammen så er det 1500,- Men den som kjøper det bør jo ikke ha de store forventningene med GPUen og CPUen. Det er bare synsing i fra meg , men vet hvor flinke folk er til å klage lenge etterpå (spesielt kjente + familie) på ting som går i stykker. Jeg gir bort utrangerte PCdeler. Kabinett , PSU , SSD , er gangbare ting så lenge de ser fine ut og ikke har vært overopphetet. Hvis du har kjørt med overclocket CPU så gi den bort som bonus for å få solgt noe annet lettere. RAMen din er grei , men ikke topp. Skjermkortet er ok for morrra di og samme med CPUen. Ellers så kan du jo prøve å forestille deg selv hva du ville gitt for disse delene hvis noen andre skulle selge :-) Det er dette kortet, burde vel være verdt mer enn 300, vil jeg tro? OCZ RevoDrive Aldri overopphetete deler, tatt godt vare på alt, fjernet støv ofte. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg ville nok sagt delene over måtte være et røverkjøp selv om hovedkortet + skjermkortet trekker ned, prosessoren er vel full brukbar. OCZ Revodrive 120gb til 300 kr, er jo lattelig ja riktignok ville sata 300 SSD være enkelere å selge fordi den støtter vel trim bedre og kan flyttes til de fleste maskiner selv om ytelsen er litt lite sammenlignet med i dag. Men jeg ville nok vertfall solgt alt til 2000 kr totalt. Men fint om man skriver da hovedkortet er muligens noe feil med. Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg ville nok sagt delene over måtte være et røverkjøp selv om hovedkortet + skjermkortet trekker ned, prosessoren er vel full brukbar. OCZ Revodrive 120gb til 300 kr, er jo lattelig ja riktignok ville sata 300 SSD være enkelere å selge fordi den støtter vel trim bedre og kan flyttes til de fleste maskiner selv om ytelsen er litt lite sammenlignet med i dag. Men jeg ville nok vertfall solgt alt til 2000 kr totalt. Men fint om man skriver da hovedkortet er muligens noe feil med. Alt har fungert utmerket til alt, jeg er nesten 100% sikker på at også hovedkortet fungerer igjen om man går tilbake en bios versjon. Dette er nok noe jeg vil prøve litt mer på siden det trekker så mye ned. SSD disken er jo heller ikke så veldig gammel. Men ca. 2000 for alt sånn det står nå er det det dere kommer fram til? Prøver ikke å tjene eller ta mest mulig for det. Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Har også: Chill 1000watt PSU (80 bronze) 2 stk HD5870 Rampage extreme Core duo E8400 Dominator GT 4gb (2x2gb) Antec P183 Hva kan en forvent for noe sånn? Edit: Disse sitter jo da på hvert hovedkort Noctua NH-U12P SE2 Noctua NH-C12P (mener jeg den het) 3stk 500gb disker (7200rpm) Endret 28. februar 2012 av noXelon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå