bassmania Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hey, satte inn DFi lanparty idag og alt funker fint, vel unntatt internett(men det kan jeg fikse senere, sitter på min fars pc nå. kanskje dere kan hjelpe meg med å få fikset den, vet ikke helt) men det jeg lurte på, jeg får ikk overklokket den mer enn 166*12, vet ikke hvorfor, noen ganger gå¨r det og noen ganger ikke,jeg fikk den oppi 12*200 og noen ganger får jeg den ikke engang opp til 12*166. Hvorfor? så er maskinen litt ustabil, tror jeg, åssen kan jeg teste den, har ingen programmer, alt er formatert. takk Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 360 watt, følgte med cheftec kabinette mitt. Lenke til kommentar
havarden Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ganske sannsynlig at den strømforsyningen er for liten. Gå inn i BIOS eller installer en eller annen form for systemmonitor med støtte for voltmåling og se om verdiene ligger mye lavere enn de bør (avvik på mer enn 10% fra normal er for mye). Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Elendig emnefelt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg