karoald Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Fisketur Bildet er fjernet. Beskrivelse: ..................................................................... Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Liker selve kompen og stemingen du har fått fram her! Himmelen er skjønn da! Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Liker også komposisjonen der båten kommer inn i bildet. Bildet gir en rolig og fin stemning mot kveld. Flotte farger. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Koselig bilde, artig med den lasta båten! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Greit på det tekniske og stemning,men jeg savner litt mer ut på sidene...men det er meg;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg