bassmania Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 hey fikk meg ny HK idag dfi lanparty, og jeg har allerde innstalerte den, men jeg kommer ikke inn på internett, jeg har koblet alt riktig, men når jeg går inn i CMD og taster inn ipconfig så står det medium frakoblet, jeg husker jeg har gjort sånt før, men det var for 1 år siden. Det var noe med mac adresse tror jeg, og vis det er det, åssen finner jeg ut hva mac adressen min er? mvh Basam. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 du må ikke aktivere lan kortet fra bios da? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 du må ikke aktivere lan kortet fra bios da? ??????? kan du utdype hva du mente med det, eller fortelle åssen jeg kan gjøre det. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 eg vet at noen kort må du gå inn i biosen for å aktiverer lan, lyd osv. dette gjelder jo kun for hovedkort med disse komponentene integrert Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 åja, det vet jeg, jeg har aktivert MAC adressen og en annen sånn lan greie, men det kommer fortsatt ingen internett, men første gang jeg gjorde det husker jeg at jeg skrev inn mac adressen inni biosen, fordi jeg og pappa deler på samme pc, vi bare bytter ledning. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 bare glem det, jeg fikset det. men thnx for "all" hjelpen da. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Dårlig bruk av emnefeltet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg