Gå til innhold

Gaming laptop

Anbefalte innlegg

Jeg har nå tenkt å selge stasjonæren min til rundt 8-9 K så jeg skal ha en laptop til max 9 K

jeg har funnet ut at det er veldig unødvendig for meg å ha stasjonær (for sikker 3 gang xD) siden jeg overnatter med venner stortsett HVER helg, og begynner og bli lei av flyttingen og ikke minst risikoen for at den kan bli ødelagt ( slag som ødelegger HDDene)

dessuten kan jeg bare kjøpe en ekster skjerm så kan jeg bruke den som en "stasjonær"

men uansett, så skal den brukes til spilling og "vanlig" bruk som facebook skype osv..

jeg har sett mye på Toshiba Qosmio X770-137 siden den har relativt stor skjerm.og ellers bra specs... men siden det er toshiba xD.. har lite peiling med det merket... har sett den har fått veldig gode kritikker... men noen som kan hjelpe meg? vill helst ha 17" siden jeg går ned til laptop fra en kraftig stasjonær med 23" LED skjerm

Takk for hjelpen :)

Endret av glennm95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ytelsen på et GTX 560M bærbarskjermkort ligger et sted mellom de stasjonære kortene GTS 450 og GTX 550Ti. Så det skal klare BF3 på medium med mer enn 40 fps. CoD kan maxes.

Jeg ser du har GTX 560 Ti i din stasjonære (hvis signaturen er korrekt); skal du ha like god ytelse i en bærbar (nesten) må du opp i GTX 580M eller HD 6990M. Da blir maskinene langt over budsjettet ditt.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...