Gå til innhold

Kompakt multimaskin med air-print

Anbefalte innlegg

Litt usikker på om jeg kan be om råd til kjøp av en multimaskin her, men jeg forsøker. Jeg er på jakt etter en "stue-printer" (nett & pen) som også kan skanne og har arkmater. Ergo så er jeg nok over i det segmentet som kalles multimaskin. Disse er oftest store drog men jeg fant plutselig at HP hadde noen multimaskiner med arkmater som kun var 30 cm dype. Den hadde imidlertid ikke air-print (jeg har både iphone og ipad).

Noen forslag? Det er særlig dybden som er problemet. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke produsentene lager noen kombinerte printere & skannere som heller bygger i høyden enn i dybden & bredden -og legger litt mer anstrengelse i designet så dingsen kan stå i stua uten at eieren skjemmes. Foreløpig har jeg kun sett at Lexmark har forsøkt seg på det med sin Genesis, men den mangler arkmater -og arkmater er et absolutt must for jeg skanner ofte opptil 30 sider av gangen..

Forøvrig har jeg pc så jeg tror ikke mac er noe alternativ (?).

Jeg sitter med en følelse av at jeg kanskje må kjøpe én printer og én skanner... Hmm, ser allerede for meg kabelspagetti.. Og det er vanskelig nok å finne plass til en slik dings i stua.. Hmm. Håper noen kan hjelpe. Prismessig tenker jeg opp til ca 2500,- med unntak for noe ekstraordinært som jeg bare faller for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...