gunniz Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Hei på deg. Holder på å lage en nettside hvor man kan lage en quiz og dele den med venner, evt. lage en gloseprøve hvis man har noen vanskelige ord man må lære. Siden er ganske tidlig i utviklingen, men noe av basisfunksjonene er oppe og går, man kan registrere seg, logge inn, lage de to typene av prøver, ta prøvene, osv. Men som sagt er det enda mange ting som enda ikke er funksjonelt. Kunne godt fått tips/råd til nye funksjoner, fargekombinasjoner som fungerer bedre enn de midlertidige jeg bruker nå, egentlig alt du har å komme med. Bare å bruke en falsk epost når du registrerer deg, det blir ikke sendt ut noen aktiveringslink nå. Fyr løs! Takk pugge.no Endret 28. februar 2012 av gunniz Lenke til kommentar
thonords Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hei, Artig Idé! Hadde vært greit med en kort info tekst når en ankommer siden, eventuelt bare en beskrivelse i headingen. :-) Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Designet virker rotete pga. mange bokser inne i andre bokser, og for mange bråkete annonser. Det er alt for mye som trekker oppmerksomheten min. Fokuser mer på innholdet.., mer luft, større font. Tror det hadde vært bedre å skrive teksten som en "artikkel" enn å spre det rundt i bokser. Og hvis du skal bruke bokser bør de passe sammen i størrelse og posisjon (harmoni og symetri). Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg slenger meg på Marøs innlegg. Oppsettet er alt for rotete, boksrammene er for voldsomme og det er vanskelig å fokusere på det som er viktig på sida. Lenke til kommentar
gunniz Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) [...]Tror det hadde vært bedre å skrive teksten som en "artikkel" enn å spre det rundt i bokser. Hei, takk for innspill! Da begynner jeg å endre fremsiden asap Hei, Artig Idé! Hadde vært greit med en kort info tekst når en ankommer siden, eventuelt bare en beskrivelse i headingen. :-) Takk for svar, ja ikke dumt. Skal sette igang right away Jeg slenger meg på Marøs innlegg. Oppsettet er alt for rotete, boksrammene er for voldsomme og det er vanskelig å fokusere på det som er viktig på sida. Slenger meg på dere jeg også Skal se hva jeg klarer. Edit: For øyeblikket finnes det to typer tester, èn hvor man har alternativ, og en slags "gloseprøve"-type, hvor svaret skrives inn, og må være helt likt for å få riktig. Kan noen hjelpe meg med å gi disse et navn? Sånn at det er enklere å skille mellom de to typene. Takk! Endret 1. mars 2012 av gunniz Lenke til kommentar
gunniz Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Ellers, noen kommentarer? Du kan logge inn med brukernavn / passord og prøve ut. Testene må godkjennes av meg før de havner på forsiden/"Topp 10"-lista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå