Kurt Andersen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Heiker Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
onion1 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Skarpt foto med flott gjengivelse av fuglene. Eneste kommentaren jeg har er vel at linjene i bildet fremhever hodet til svanen istedenfor "blindpassasjeren" på ryggen. Ellers et flott bilde... Lenke til kommentar
karoald Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Eit morosamt bilde-fin skarphet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Morsomt bilde som forteller litt om svaner som adoptivforeldre. Jeg observerte selv et svanepar forleden som hadde adoptert en moskusand unge - den var som limt fast til de nye "foreldrene" TK5 Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Spesielt og fint, hadde kanskje vært bedre om du kom lavere ned. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Manipulert? mener etter å ha forstørret opp bilde jeg ser antydning til vann rett over stjerten til anda.men uansett ett morsomt bilde;) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Artig situasjon. Ovenfra og ned perspektivet er ikke bra.. Teknisk ser det helt greit ut. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Manipulasjon utan å varsle om at det er manipulasjon er ikkje "godtatt" innafor naturfotografering. Sjølv foring og bruk av åte for å lokke til seg dyr og fugglar bør varslast om. Lenke til kommentar
Kurt Andersen Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Hei alle sammen, takk for alle kommentarene,det var kanskje ikke pent gjort å ikke opplyse om at bildet er manipulert. Men det har gitt meg en pekepinn om jobb jeg har gjort. Av kommentarene var det en som avslørte det "Jan Erik Engan", Kaksa tror jeg bare har hengt seg på Jan Eriks avsløring. Men jeg er enig med Kaksa i at det ikke er pent, men hensikten var å få testet bildet. Jeg er bare en amatør! Håper ikke noen er blitt sure på meg for det, da belager jeg at ikke opplyste om det. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Bra observert Jan Erik. Da falt liksom bunnen ut av historien for min del. Fra TK 5 til 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg