Gå til innhold

Sonye sin 4.10 update ødla headsettet. Rettigheter?

Anbefalte innlegg

For ca 1 mnd siden kom det en update til ps3. Etter denne updaten tok mikrofonen på 7.1 headsettet ( link til headsett nederst) inn alll lyd i rommet og all bakgrunstøy. I tilleg ble det høy suselyd.

Etter mye styr med sony har jeg fått svar om at dette var planlagt update og ikke noe blir gjort. Ergo har jeg nå headsett som ikke er likt det jeg kjøpte. Den fungerer ikke på samme måte lengre og er for meg ubruklig pga støyen. Støyken kommer kun når micen blir aktivert.

Her er svarene jeg fikk og fant fra sony:

Sony PlayStation Norge Hei Christoffer! Jeg har snakket med Danmark, og kan bekrefte at forandringene i lydnivåene osv. ved forrige oppdatering var planlagt. Jeg forstår selvfølgelig hvis du ikke er fornøyd med produktet lenger, og ser heller derfor ikke noe problem ved å kontakte Komplett hvis du vil heve kjøpet. Du kan også ringe support på 820 68 322 hvis det er noe som helst annet du lurer på, som jeg ikke kan svare på. Ellers må jeg bare få beklage at du har hatt mye problemer med headsettet! Ikke nøl med å kontakte meg på [email protected], om det skulle være noe annet jeg kan hjelpe med! - Kim

Thanks for your e-mail about your PlayStation 3 (PS3) Headset. Please accept my apologies for the delay in responding to your query.

I can see from your e-mail that you’re unhappy with changes that have been made to the microphone sensitivity following the recent PS3 System Update. I can advise that the recent PS3 System Update did include a change, that affected the audio output.

The new update has increased the overall audio level that is produced when voice chat occurs. This was planned and at this stage, there are no plans to adjust/change these settings.

If you have any other queries please call PlayStation Support on 0844 736 0595, quoting reference where one of our team will be happy to help you.

Hva er rettighetene mine her da den ikke fungerer på samme måte? Har jeg rett på annet produkt eller heving av kjøp?

Dette headsettet er det snakk om: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=648812

Link til lang tråd mer klager http://community.eu.playstation.com/t5/Technical-Help/PS3-wireless-stereo-headset-after-4-10-update-is-horrible/td-p/15012473

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...