Gå til innhold

Athlon 64-detaljer lekker ut

Anbefalte innlegg

men levetiden blir vel ikke så utrolig kort selv om du setter opp volten langt? selv har jeg min xp2500+ på 1.85. skal ta en voltmod på den slik at jeg kan få volten høyere. tror nok at cpuen vil leve noen år til for det? eller?

Forutsatt at du klarer å holde tempen nede så vil du trolig ha lyst på ny CPU før den tar kvelden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men levetiden blir vel ikke så utrolig kort selv om du setter opp volten langt? selv har jeg min xp2500+ på 1.85. skal ta en voltmod på den slik at jeg kan få volten høyere. tror nok at cpuen vil leve noen år til for det? eller?

Forutsatt at du klarer å holde tempen nede så vil du trolig ha lyst på ny CPU før den tar kvelden.

ok. men hvis tempen ligger på rundt 50-60 ( i verste fall). er det for gale hvis jeg har volt på 1.95 f.eks?

edit: har vannkjøling.

Lenke til kommentar

:yes::yes::yes: Ja det er en forutsetning at temp holdes på et rimelig nivå.

Leste et eller annet sted at klokking av prosessorn ville kunne redusere levetiden med mellom 10 og 20%, har den så en normal levetid på 10 år så skulle den jo holde til du får lyst på en ny :smile:

Lenke til kommentar
:yes::yes::yes: Ja det er en forutsetning at temp holdes på et rimelig nivå.

Leste et eller annet sted at klokking av prosessorn ville kunne redusere levetiden med mellom 10 og 20%, har den så en normal levetid på 10 år så skulle den jo holde til du får lyst på en ny :smile:

ok. skal ha athlon 64. så det blir nok ikke så alt for lenge til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...