FOTOrama Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Tåketur Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tåketur - Feel free til å kommentere bilde Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nydelig dybde, men var litt irriterende med flekkene til venstre. go 4-er fra meg Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 De flekkene kunne du brukt spot healing brush tool på,en ellers ett glimrende bilde Lenke til kommentar
FOTOrama Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Nydelig dybde, men var litt irriterende med flekkene til venstre. go 4-er fra meg Takk for god tilbakemelding. skal jobbe litt med flekkene og se hva jeg klarer :o) Lenke til kommentar
FOTOrama Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 De flekkene kunne du brukt spot healing brush tool på,en ellers ett glide bilde Hei Jan Erik. Takk for tipset. Det er småstein som ligger på isen. Men ja, jeg skal prøve å få de bort. takk for det! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Flott komp og nydelig tåkestemning - et bilde man også kan fabulere over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg