desnake Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har leita i det vide og brede men finner ikke ut av dette her. Det har kommet 2 DLC packs til L4D2: The Passing The Sacrifice Men det ser ikke ut til at jeg har dem, og finner dem heller INGEN sted. Noen som vet hvor finner jeg DLC pakkene? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 På Xbox gjør man det fra menyen på spillet, men vet ikke om det samme på PC. Lenke til kommentar
desnake Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 På Xbox gjør man det fra menyen på spillet, men vet ikke om det samme på PC. Ja har leita etter noe sånt men uten hell på pc Lenke til kommentar
pxK Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 De blir automatisk lastet ned hvis du har L4D2 installert. Du kan sjekke om du har dem i singleplayer campaign. Lenke til kommentar
desnake Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Åhhh tusen takk hehe da fant jeg ut av det etter 6-8 timer leting Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 DLC pakker? hmm, er litt dårlig med forkortelser, selv de jeg har sett før Lenke til kommentar
Mrpain Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Disse to du nevner er ikke "DLC"'er men heller større oppdateringer, du finner de som kart i både Single Player og Multi Player. Lykke til DLC = Downloadable Content, for de som lurer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Er ikke den ene DLC-pakken bare maps fra det første spillet? Mener å huske det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Er ikke den ene DLC-pakken bare maps fra det første spillet? Mener å huske det. Det finnes en drøss med DLCs til L4D2. De første kampanjene som kom som nedlastbare oppdateringer, var The Passing og The Sacrifice. Etter dette kom den mer uoffisielle kampanjen Cold Stream. I senere tid har også (som lovet av Valve) samtlige kampanjer fra L4D1 blitt relansert i 2'ern. Alle disse lastes ned automatisk, så når du starter spillet er de alle der. Uoffisielle brett (som f.eks. Helm's Deep Reborn) derimot, må lastes ned manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå