dvn Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 (Postet denne meldingen 2 steder, siden jeg ikke visste riktig hvor den hører hjemme..) Har nå kobla opp pc'n til tv'n med en kabel som fulgte med skjermkortet. Har kobla alt riktig i følge manualen, og tv'n er helt ny og det burde funke på den. Når jeg slår på windows, og går inn på Advanced properties for skjermkortet, og klikker på skillearket "valg av enhet", er det tre valg: -Analog monitor (som den står på) -Digitalt flatt panel (utilgjengelig) -TV (utilgjengelig) Det virker som om pc'n og tv' ikke får kontakt med hverandre.. Hjelp! (Noen som har en guide til hvordan sette opp eller bilde av hva slags kabler med evt hvordan tilkoblingen ser ut..?) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 uansett hvilken kabel du bruker...s-video eller rca...skal du normalt få konntakt på tv-en tror jeg. vell...har ikke mer å si... men åssen skjermkort er det? Lenke til kommentar
dvn Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Det er et Gainward AGP GeForce2 Ti/500XP 64 mb. Et ganske "sjeldent" kort har jeg fått høre.. Har tenkt å dra til en butikk og forhøre meg.. For å sjekke om jeg har de rette kablene, men er veldig sikker på det.. Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Regner med at du har koblet ledningen fra skjermkortet til en scart kabel, de fleste scart kabelene har en INput/OUTput funksjon. Hvis ikke tar helt feil så skal denne stå på input. Det er er iallefall helt essensielt at denne står riktitg, hvis ikke vil ikke tv og skjermkort kommunisere med hverandre. Har du gjort dette og det fremdeles ikke virker bør du kanskje se etter en annen driver til skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå