Orwandel Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hei, Etter at jeg kom igjen fra utlandet, og skrudde på igjen mobildata, har jeg ikke fått tilgang til internett. Er det noe jeg ikke har fått med meg må gjøres? Noen som har noen idéer til hva som kan være galt? På forhånd takk. Telefon: Nexus S Android versjon: 4.0.3 Operatør: Chess (iTouch) Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Prøvd og slå mobilen helt av og på ? Gjerne det som må til etter en tur i utlandet Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Prøvd og slå mobilen helt av og på ? Gjerne det som må til etter en tur i utlandet Ja, skrudde den av på flyet til Norge. Så av og på igjen på flyet fra Gardermoen. Etter det, ca. 5 ganger til. Dato/klokke var fortsatt på utenlandsk tid, så den greide den ikke å stille tilbake automatisk (det gikk fint når jeg reiste fra Norge). Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Dette er en vits... Jeg prøvde å skru av/på telefonen enda en gang, bare for å prøve alt en ekstra gang. Og da funket det plutselig... Hater slike ting uten forklaring, som bare ikke funker, og så funker etter en omstart... Endret 27. februar 2012 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå