BirgerCaC Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg har tenkt til å begynne å bruke litt kondom på kona nå, men for noen dager siden så prøvde jeg og fulgte instruksjonen. Hvordan skal man få kondomene til å sitte på Penisen. Jeg syntes at det virker nærmest umulig Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Er bare å rulle på.. De fra gratiskondomer.no er kjent for å være ganske trange for de fleste, men du kan jo prøve. Kanskje de passer bedre. Endret 27. februar 2012 av TMB Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Glir den av? I så fall vil jeg tro du enten har tatt den feil på, eller at du trenger en mindre kondom. 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Er der en mulighet for at jeg kan joine moroa? Lenke til kommentar
adinax Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Om det faller av, kan det skyldes at det ikke er rullet godt nok på? Det må rulles het ned til roten... Om du har gjort det og det uansett faller av, høres det ut som om du bør prøve noen litt mindre kondomer. Om du ikke klarer å få det på, så ruller du det kanskje på feil vei? Alternativt prøver du å få på et kondom som er for LITE. Å, elsker ikke alle menn å høre det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg