Gå til innhold

Cyberrepublik - Norge

Anbefalte innlegg

Hei hei, dere er vel lei av folk fra Erepublik som kanskje har pusha på her. Men jeg synes at Cyberrepublik skal få sin plass her også :)

Cyberrepublik er et strategi spill, der du lager deg en profil som senere skal ta form både militært og innen jobb.

Rangering i de forskjellige landene går sånn her:

President - (Han er lederen, han velger også ut forsvarsminister ... etc)

Kongress - (Disse stemmer over forskjellige lov-forslag som både presidenten og andre kongressmedlemmer kommer med)

Normale - (Sånne som ikke vil ta fullt ansvar med samtidig spille, lage avis-artikler, starte egne fabrikker eller bare tjene penger ...etc)

11gqg6p.png

Vi vil jo selfølgelig at du skal starte i Norge og blir Norsk statsborger. Men siden Norge ikke har så aktive medlemmer så kan "du" nå ganske langt. Vi har en sterk allianse med Macedonia, Spania og polen (intill videre :) - Kan opptateres) Vi er på dette tidspunktet i krig med Russland og Sverige, Svenskene på sin side er det umulig å få noen god tone på siden de ikke tenker, men bare angriper.

2jexz0p.png

Om jeg nå har skrevet et utydelig inlegg så må jeg virkelig beklage, PM meg om det er noe du lurer på..

Og som du er intressert så registrer deg på denne:

*link fjernet av admin*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...