Eriksendrul Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) CPU`en min fik plutslig lyst til og varme seg dataen har skrudd seg av 2 ganger nå og gjør jeg det minste lille forsøk på og spille spill som ikke engang krever 50 % av hva jeg har så blir den mellom 90-110 grader Har ikke skjedd før i dag -_-.... tok på kjølepasta , fjerna støv etc , fortsatt kan jeg steke egg på den om jeg spiller . bare Meny`en i et spill får den opp på over 70 grader og derfra stiger det bare ! Hva kan være feil siden dette plutselig skjer ? hva kan jeg eventuelt gjøre med dette ? Står en bordvifte og blåser inn i Pc`n nå , det er en åpen Plexiglass pc bestående av 2 "etasjer" uten noen vegger. Dvs 1 plate der hovedkort mm er og 4 "stolper" i hvert hjørne som holder plate nr 2 med hardisk cd rom etc. Endret 27. februar 2012 av Eriksendrul Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Se om det kontakt mellom cpu-kjøler og cpu. Det ser du om det er kjølepasta skvist ut på begge deler. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Se om det kontakt mellom cpu-kjøler og cpu. Det ser du om det er kjølepasta skvist ut på begge deler. om den ikke satt før så gjør den det nå , skal se om det var linke enkelt som det Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Se om det kontakt mellom cpu-kjøler og cpu. Det ser du om det er kjølepasta skvist ut på begge deler. Tok nok på lit lite kjølepasta også , men joda den var jo selvfølgelig ikke festa sikkelig heller føler meg litt tett som ikke sjekker sånne ting men uasnet tusen takk Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Hvordan er temperaturen nå ? Anbefaler deg å sjekke resten av kabinett viftene i samme sleng Ligger det støv på bladene på viftene, så gir dem dårligere effekt. q-tips eller trykkluft på boks funker som regel fint Å ang mengde av kjølepasta så skal du ikke ha mer en et lite riskorn, helst litt mindre. Endret 27. februar 2012 av sveibuen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå