enj0y Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Heisann! Ser denne gaming pcen grei ut? https://prisguiden.no/liste/130896/ Hvis noen kan få presset ned prisen litt med billigere komponenter med nesten lik ytelse er det flott! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ville heller ha brukt pengene på en SSD disk isteden for den harddisken der. Hva med en bedre kjøler isteden for intel? Cooler Master Hyper 412S LGA 1155. 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Her er en liste på komplett. Det hadde vært gøy med en SSD, ja. Bedre og mer stillegående kjøler også, selv om det ikke er viktig for ytelsens del. Lenke til kommentar
enj0y Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Kommer til å hive på en ssd. Noen fler meninger, evt tips om billigere oppsett til ganske lik ytelse? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Kommer til å hive på en ssd. Noen fler meninger, evt tips om billigere oppsett til ganske lik ytelse? Oppsettet er laget på Dustinhome.no det er ikke billigere, men SSDen er med i prisen (frakt er 99Kr) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg ville nok gått for 560 TI 448 Cores, denne har bare hårfint mindre ytelse enn GTX 570. 128 GB SSD bør du også vurdere. Hvis du har en PC med Windows 7 nå, så kan du kanskje anslå hvor mye plass du trenger på c:. Lenke til kommentar
Stian838 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Her er en liste på komplett. Det hadde vært gøy med en SSD, ja. Bedre og mer stillegående kjøler også, selv om det ikke er viktig for ytelsens del. Eit ATX hovedkort går ikkje inni eit mATX kabinett. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Aah, det er andre gang på kort tid jeg går i den fella. Gikk ut fra at trådstarter hadde kontroll på dette. Nå har jeg i alle fall oppdatert lista med et mATX hovedkort. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg ville nok gått for 560 TI 448 Cores, denne har bare hårfint mindre ytelse enn GTX 570. 128 GB SSD bør du også vurdere. Hvis du har en PC med Windows 7 nå, så kan du kanskje anslå hvor mye plass du trenger på c:. ca. 5% bedre ytelse enn GTX 560 Ti, ca. 5% dårligere ytelse enn GTX 570 Gigabyte GTX 560 Ti har en ca. 10% OC, så ut av boksen yter det bedre, og har bedre kjøler, GTX 560 Ti 448 er vel litt bedre når det kommer til at det også kan overklokkes, men det kommer ikke overklokket ut av boksen nå spurte TS om samme ytelse til mindre pris, bedre ytelse til mindre pris er etter min mening bedre... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det får jeg ikke til å stemme med denne testen. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det får jeg ikke til å stemme med denne testen. jeg gir meg over for den der, testresultatene var ikke de samme forrige gang jeg sjekka (ved release) ut av boksen yter de omtrent likt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå