Gå til innhold

Beste proteinpulver!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du skal kjøpe sjokolademelk, kjøp Q-Sjokolademelk fra "Norges Beste", den får full score på en test av hvilken sjokolademelk som er best etter trening. Den får 6/6, og personlig har jeg drukket den noen ganger, den smaker suverent best av alt jeg har smakt av sjokodrikk. Den står i kjøleskapet på ica forresten. Sikkert også tilgjengelig på rimi eller andre butikker.

 

Litago sjokomelk får bare 4/6 på testen. Men husk at du får bare 1 gram protein per krone når du handler sjokomelk istedet for proteinpulver. Men det skal dog sies at sjokomelka ikke er et proteintilskudd, men det fungerer som en gainer, den gir proteiner, fett og karbohydrater, kalium og diverse som hjelper på restitusjonen.

Lenke til kommentar

Se litt ann kor mye peng du har.

Eg bruker "Golds whey 100" og er stor-fornøyd. Den gjer jobben sin og smaker godt.

Husk andre viktige ting som multi-vitaminer, amino-syrer og omega-3. Dei er alle like viktige som protein.

 

Om du har begrensa budsjett, kjør whey-80. Om du ikkje sikter til Mr.Olympia 2012, men heller Mr.Beach 2012, vil den gjøre jobben.

Om du har myyye peng, kan du gjerne kjøpe whey isolat, den gir deg det lille ekstra. Eg syns ikkje det er verdt pengane, men eg har ikkje så alt for mye å rote med heller;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del er vinnern definitivt 100% gold whey, det er det diggeste proteinpulveret jeg har testet, og jeg har testet mye rart, ulempen er at det koster blod

 

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard

 

Ellers finns det mye forskjellig å velge mellom men av smak er 100% gold whey best for min del, sjokolade, strawberry, rocky road, cookies and cream osv

 

Ellers pleier jeg kjøpe 5 kilos dunker av nutrisport til 6-700,- men den er ikke i nærheten like god da, men funker greit

Lenke til kommentar

Om du har begrensa budsjett, kjør whey-80. Om du ikkje sikter til Mr.Olympia 2012, men heller Mr.Beach 2012, vil den gjøre jobben.

Om du har myyye peng, kan du gjerne kjøpe whey isolat, den gir deg det lille ekstra. Eg syns ikkje det er verdt pengane, men eg har ikkje så alt for mye å rote med heller;)

 

Tror jeg holder meg til Whey-80, med tanke på budsjettet og ellers mye bra kosthold ;)

 

Takkr!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om du skal kjøpe sjokolademelk, kjøp Q-Sjokolademelk fra "Norges Beste"

Hahaha, tok en stund før jeg skjønte hva som hadde skjedd her. Den artikkelen og "test av sjokomelk" du refererer til er bullshit tvers igjennom, siden den sammenligner Q 1 liter mot en sånn liten kuli-boks med tine sjokomelk ("Q har mer proteiner og kalorier!":roll:).

 

Her er "testen".

 

Dette er vel ikke så relevant for tråden lenger, syns bare det var et morsomt innlegg.

Endret av Kevlar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...