Labelle Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Hei.. Måtte ta av bakdekket her om dagen grunnet et problem. når jeg skulle ta det på igjen og skru på muttrene så ville ikke den ene muttern på. gjengene på mutteren begynte å bli slitt. har kjøpt ny mutter nå men det virker som det er hjulbolten som har skjeve gjenger.. den ser helt fin ut men bolten går skjevt på. Må jeg kjøpe en ny bolt eller kan man pusse litt på den sånn mutteren passer? Om jeg må kjøpe ny er det lett å bytte? gammel bil primera 97. Endret 27. februar 2012 av Mørkeblå Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Du kan prøve med et verktøy av denne typen. Har et selv som er kjøpt forholdsvis billig, enten på Biltema eller Clas Ohlson, men fant det ikke igjen i katalogene.. Gjengefil er også et mulig verktøy å bruke. Lenke til kommentar
virrum audio Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Pass på at du har ligger med riktig stigning. Husker ikke i farten om det er 12x1,25 eller 12x1,5 på primera, men undersøk dette om det ikke er gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå