Zahl Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg er ikke så veldig glad i slike tråder selv, men ble så utrolig i tvil om hva jeg kan ta for utstyret mitt. Jeg er rimelig oppdatert på det meste av bruktpriser gjennom teambiathlon og foto.no, men kjenner jeg trenger en second opinion. Det som er aktuelt for salg er et D90 med originalt batterigrep og et Tamron 17-50mm uten VC. Jeg har en idè om hva jeg kan ta, men etter å ha sjekket litt rundt så ble jeg usikker. Noen formeninger? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Begge er relative populære produkter så du kan helt sikkert legge deg litt over gjennomsnittet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg er ikke så veldig glad i slike tråder selv, men ble så utrolig i tvil om hva jeg kan ta for utstyret mitt. Jeg er rimelig oppdatert på det meste av bruktpriser gjennom teambiathlon og foto.no, men kjenner jeg trenger en second opinion. Det som er aktuelt for salg er et D90 med originalt batterigrep og et Tamron 17-50mm uten VC. Jeg har en idè om hva jeg kan ta, men etter å ha sjekket litt rundt så ble jeg usikker. Noen formeninger? En pent behandlet D90 skulle kunne gi fra 3000-4000 kun for kameraet muligens....(alt etter hvor mye tilbehør osv...) Et pent behandlet Tamron 17-50mm uten VC skulle kunne gi rundt 1500-2000 muligens....... Samlet i en pakke noe sånt som 4500- 5000 muligens ! Antakelser basert på at jeg følger med på bruktmarkedet her og der! Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Fotoutstyr blir jo solgt til overpris stort sett alle veier, så erjo bare å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå