medlem-208700 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Nå skal jeg søke skole, og jeg vill aller helst til bodø men jeg har bare 3.2 i snitt :S nr. Programområde Legg til skole/bedrift Fjern programområde ELAUT2---- Automatisering Skole/bedrift Fjern 1 18041 Bodin videreg skole og maritime fagskole Ønske nr. Programområde Legg til skole/bedrift Fjern programområde ELFLY2L--- Flyfag, landslinje Skole/bedrift Fjern 2 18042 Bodø videregående skole Ønske nr. Programområde Legg til skole/bedrift Fjern programområde TPMAR2---- Maritime fag Skole/bedrift Fjern 3 18041 Bodin videreg skole og maritime fagskole Har jeg sjangs? :/ Endret 27. februar 2012 av emilzxc Lenke til kommentar
s1 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Vet at automatisering på Bodin har hatt svært mange søkere på få plasser tidligere, og snittet har vært rundt 4,5. Nå er det kommet en ny søknadsordning i Nordland, slik at alle i Nordland må søke til nærmeste skole, så søkerne blir mer fordelt nå, og snittet vil gå ned. Flyfag har aldri hatt høyt snitt, alle som søker kommer inn! Det er det jeg vet Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Flyfag er da landslinje, og jeg har erfart at snittet er høyt. Søkte meg til Flyfag på Skedsmo i fjor med 4,2 i snitt, og ble satt på venteliste. Kom ganske langt bak også. Lenke til kommentar
bikobiko123 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Kom inn på Bardufoss flyfag. Hadde 5.1 i snitt. Den som hadde lavest snitt hadde 4.7, hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå