Mladic Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) ... Endret 21. mai 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 13 min bump!!! Ny rekord? Det strider mot forumreglene å bumpe en tråd før det har gått 24 timer. Men letteste måten å få svar på må vel være å ta en telefon til DHL, eller sende de en Epost. 3 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg sendte DHL en epost angående for mye i moms. I eposten sa jeg ifra at jeg ikke skal betale så mye i moms, og jeg trodde det var toll. Varen (skulderveske) som jeg bestilte er tollfri. Men det var ikke toll allikevel, men fraktjustering. Og nå skal betale mye mindre i moms for min vare. Jeg fikk nettopp en mail fra DHL, om at det beløpet jeg skal betale er feil, og at jeg egentlig skal betale mindre. Så spørsmålet er: Skal jeg bruke det gamle KID nummeret, eller et nytt nummer? Her er meldingen jeg fikk: Hei Riktig for deg å betale på vår faktura OSLXXXXXXX er MVA kr. 221,- utl gebyr 110,- totalt kr. 331,-. Det er ikke beregnet toll, men sneket seg inne en fraktjustering i rubrik 45. Dette er feil, beklager det. Mvh Vera Har du betalt noe som helst enda? Hvis ikke: Bruk det gamle KID nummeret hvis du ikke har fått noen ny faktura. Oppgi OSL nummeret i notatfeltet for sikkerhets skyld. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 13 min bump!!! Ny rekord? Det strider mot forumreglene å bumpe en tråd før det har gått 24 timer. Men letteste måten å få svar på må vel være å ta en telefon til DHL, eller sende de en Epost. Oja, det visste jeg ikke. Men jeg har dårlig tid, for forfallsdatoen er på onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå