Aetius Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Og minnekort fra PNY. Konkurranse: Vant du videokamera med projektor? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ser ingen som vant? Da betyr at jeg tar denne med meg! Takk Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ser ingen som vant? Da betyr at jeg tar denne med meg! Takk Alt du trenger å gjøre for at dette skulle bli ditt, er å ha råflaks og svare riktig på våre spørsmål. Den som gjorde det var Per Tommy Malm - så beklager, det var noen som vant Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ser ingen som vant? Da betyr at jeg tar denne med meg! Takk Alt du trenger å gjøre for at dette skulle bli ditt, er å ha råflaks og svare riktig på våre spørsmål. Den som gjorde det var Per Tommy Malm - så beklager, det var noen som vant haha. Snakk om å drite seg ut! takker Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 og igjen hadde alt riktig men vant ikke denne gang heller, men gratulere til Per Tommy Malm Lenke til kommentar
lumfong Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Alt du trenger å gjøre for at dette skulle bli ditt, er å ha råflaks og svare riktig på våre spørsmål. Og alt du trenger å gjøre kjære Samsonsen, er å sette deg opp på "norsk 2" lista.. btw: Gratts Per;) Endret 28. februar 2012 av lumfong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg