southfield Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 jeg har nylig motatt en større sum penger og har bestemt meg for å sette av 50 000 kr til datamaskin.. jeg har en liten formening om hvilke komponenter jeg har lyst på.. men jeg vil ha det råeste av det råeste. det er her dere kommer inn. alt fra kasse til kjøling, gigahertz til gigabyte, jeg vil ha det beste som kan fås tak innenfor prisrammen. skjerm, tastatur og sånt kommer utenom de 50 000.. så.. har dere noen forslag? Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har vel ikke tilfeldigvis noen kroner til overs? :wink: Radeon 9800 Pro er kansje bra,men det er mulig det finnes bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 aah jeg begynner å bli lei av slike innlegg.. først og fremst tviler jeg sterkt på hvor seriøst dette er.. men uansett, kan gi vel gi deg et forslag. siden du ikke engang presterer å sette sammen et forslag selv så tviler jeg på at du gidder å sette sammen utstyret selv.. http://www.alienware.co.uk/system_pages/area-51.aspx værsegod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå