Joachim_F Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Endelig mer kapitalisme. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har bare et forhold til Captialism Plus, men det var jo et morsomt spill. Kult at det finnes så dedikerte fans der ute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Big Biz Tycoon og Industry Giant II var bra. Ellers likte jeg også the Sims 2: Open for Business. Håpet er at det kommer en Open for business til the sims 3 slik at jeg kan starte for meg selv igjen. Men at de gjør det mer realistisk også selvfølgelig. Endret 27. februar 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Jeg har enda ikke satt meg skikkelig inn i Capitalism Plus (flaut). Men det hindrer ikke meg å kjøpe denne lovende "economy manager'eren" når den kommer ut. Jeg gleder meg Edit: Noen som har anelse eller tro på at spillet kommer ut i år, eller før eller etter sommeren? Endret 27. februar 2012 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Avast blokkerte siden deres: "Spillets Forum" Lenke til kommentar
Stigou Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Da var det flere som gledet seg til dette kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå