LMH Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Synes det er overraskande lite prat om Win8 til tablets her. No er det jo svært lite, om noko, informasjon ute, men er det ingen andre enn meg som trur det kan bli interessant og kanskje til og med ventar i spenning? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nope. Det er bare deg. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Finn ett annet sted å trolle vidarkri. Jeg er selv veldig interessert i Win8 tablet når de kommer, men som du sier er det lite info om de ute. 2 Lenke til kommentar
bengh Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Finn ett annet sted å trolle vidarkri. Jeg er selv veldig interessert i Win8 tablet når de kommer, men som du sier er det lite info om de ute. Har ikke noe tro på det - pad er og blir et leketøy i mitt hode. Mulig jeg tar feil. 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Som jeg skulle sagt det selv. Det er moro for unga og muligens til å styre stereon, bortsett fra det sa klarer jeg ikke se noen nytteverdi. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Eg gler meg til å sjå korleis Win8 tar for seg tablets. Trur det kan bli ganske bra. Lenke til kommentar
OnkelHeinrich Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Blir spennende! Gleder meg til å teste hvordan diverse programvare vil fungere=) De som mener at nettbrett kun kan brukes til lek har ikke brukt det riktig. Gjør alt av prosjektbeskrivelser, programmering og planlegging på nettbrettet uten problemer. Hvilke behov du har kommer selvfølgelig med i vurderingen om det er noe for deg. Bruker det selv, da netbooks er for klumpete og har røtten batterikapasitet. Endret 28. februar 2012 av OnkelHeinrich Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Finn ett annet sted å trolle vidarkri. Jeg er selv veldig interessert i Win8 tablet når de kommer, men som du sier er det lite info om de ute. Har ikke noe tro på det - pad er og blir et leketøy i mitt hode. Mulig jeg tar feil. Bill Gates sa i 1993 at Microsoft ikke var interessert i internett, så alle kan ta feil Windows 8 er jo akkurat en av disse tingene som kan gjøre at tablets ikke lenger blir avfeid som leketøy av en del personer, fordi man får ett fullverdig operativsystem med tilsvarende fullverdige programmer og funksjoner... Endret 29. februar 2012 av Kimma16 Lenke til kommentar
bengh Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Finn ett annet sted å trolle vidarkri. Jeg er selv veldig interessert i Win8 tablet når de kommer, men som du sier er det lite info om de ute. Har ikke noe tro på det - pad er og blir et leketøy i mitt hode. Mulig jeg tar feil. Bill Gates sa i 1993 at Microsoft ikke var interessert i internett, så alle kan ta feil Windows 8 er jo akkurat en av disse tingene som kan gjøre at tablets ikke lenger blir avfeid som leketøy av en del personer, fordi man får ett fullverdig operativsystem med tilsvarende fullverdige programmer og funksjoner... Hvis det går rundt ja Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ser ingen spesifik kritikk her. Jeg skal være enig i at Pads per nå er forbeholdt lek og relativt enkle oppgaver, men dette utvikler seg i en voldsom fart. At dere ikke har tro på pads sier nok egentlig. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det heiter ikkje pads, det heiter tablet eller nettbrett. Pads er bind. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ser absolutt med spenning frem til at disse nettbrettene med Win8 kommer. Det som er greit er at de skal være kompatible med alle windowsprogrammer, printere osv. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det heiter ikkje pads, det heiter tablet eller nettbrett. Pads er bind. Så for eksempel PadFone er ikke en pad? STFU troll Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Så for eksempel PadFone er ikke en pad? STFU troll Nei, det er eit nettbrett. Var det vanskeleg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 W8=Meh! Kommer garantert til å feile, det har annenhvert Windows OS gjort siden tidenes morgen. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Så for eksempel PadFone er ikke en pad? STFU troll Nei, det er eit nettbrett. Var det vanskeleg? Pad er fullt akseptert. Ligger til og med i navnet. Hva du MENER blir derfor irrelevant. I "dataverden" bruker man pad, tablet og nettbrett om hverandre. W8=Meh! Kommer garantert til å feile, det har annenhvert Windows OS gjort siden tidenes morgen. W95 og W98? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ingen modeller har blitt lansert, vi trenger spesifikasjoner eller noe annet å spekulere. Men samtidig er ikke MS slik som apple og prøver å skjule alt. MS lager ikke hardware og de prøver ikke å holde noe skjult så sannsynligvis driver de å jobber med modellene nå og når de er ferdig utviklet vil vi få vite mer. Inntil videre så holder jeg meg unna spekulasjon men siden det er snakk om en tablet vil jeg tro batteritid vil være viktig for mange. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 W95 og W98? W95 var ikke så verst ;-) Var jo også relativt revolusjonerende da det kom i sin tid. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Pad er fullt akseptert. Ligger til og med i navnet. Hva du MENER blir derfor irrelevant. I "dataverden" bruker man pad, tablet og nettbrett om hverandre. Det er knapt iPad som heiter *pad*. Det er ikkje iPad som skal legge malen på kva nettbrett skal kallast. Og dette er ikkje min meining, dette er rett og slett industristandard, og det er tydelig din meining at det skal heite "pad", som framleis er bind, på engelsk. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Vel, siden du fremsatte påstanden om at man ikke skal si pad og siden du konstant pirker på dette (lite å gjøre?) så får du nesten fremskaffe noe bevis da. Og jo, det er faktisk sånn at iPad legger malen for hva resten gjør. Jeg vet at du er Android fanboy (fra andre tråder) og jeg selv har vel egentlig bare windows/android dingser (med unntak av en AppleTV) men jeg klarer faktisk fortsatt å se at det er iPad som leder an. Hvor får du det forresten fra at pads betyr bind på norsk? Står ihvertfall ikke oppført i ordboken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå