Moonshine Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har kjørt Internet Explorer hele mitt sårbare liv. Men har gått over til Opera. Utviklet av norsklinger og er en lettere enn IE. Så jeg satte alt som omhandlet browsing til å være default Opera. MEN, det var en hake. Når jeg nå skal logge inn på steder med passord som bare ligger på mail, bruker jeg IE, og da oppfører IE seg annerledes enn før. Bilder ligger malplassert, tregheten overgår og enkelte script (java, php) fungerer ikke i det hele tatt. Opera derimot tar det lekende lett. I kid you not. Noen som har en ide på hva i alle dager det er som skjer? Lenke til kommentar
havarden Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Merkelig problem. Mulig det er en bug i IE som gjør at formateringen blir feil. Oppdater IE via windows update og se om det ordner seg hvis du ikke allerede har gjort det. En liten notis ang. php-problemer: PHP er serverside-script, de eksekverer altså på samme måte så lenge de ikke er lagd forskjellig for forskjellige browsere. Problemer med å vise en PHP-side riktig er altså ikke browserens feil så lenge den klarer å vise annen HTML korrekt. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Ja, men ikke bare serverside problemer. Javascripts, så enkelt som slideshow fungerer ikke. Tror jeg er moden for en formatering, oppgradering eller rett og slett et nytt os. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå